Prowadząc obsługę prawną Klientów biznesowych, Kancelaria zapewnia bezpieczeństwo prawne funkcjonowania małych i dużych firm oraz zawieranych transakcji. Wypracowane przez Kancelarię standardy działania, pozwalają na świadczenie najwyższej jakości kompleksowych usług prawnych uwzględniających indywidualne potrzeby każdego Klienta.
W ramach obsługi prawnej firm Kancelaria zapewnia w szczególności:
- bieżące doradztwo prawne oraz sporządzenie opinii prawnych,
- przygotowanie pism procesowych,
- reprezentację przed sądami oraz organami administracji i innymi instytucjami,
- przygotowanie, analiza, negocjacje zawieranych umów,
- na życzenie klienta udział w posiedzeniach organów spółek,
- windykacje należności,
- restrukturyzacja należności.
- dochodzenie odsetek w transakcjach handlowych,
- rozwiązywanie problemów pracodawcy z zakresu prawa pracy,
- zwalczanie nieuczciwej konkurencji,
- projektowanie, opiniowanie oraz uczestnictwo w negocjowaniu umów,
- opracowanie regulaminów i innych aktów wewnątrzzakładowych,
- obsługa prawna w postępowaniu upadłościowym i naprawczym,
- zakładanie, rejestrowanie, przekształcenie spółek,
- przygotowanie uchwał i pozostałej dokumentacji,
- rejestracja fundacji i stowarzyszeń,
- reprezentacja Klienta w Krajowym Rejestrze Sądowym,
E-COMMERCE
Kompleksowa obsługa prawna w zakresie e-commerce obejmująca w szczególności:
- weryfikację zgodności procedur świadczenia usług drogą elektroniczną z przepisami prawa,
- weryfikację treści regulaminów świadczenia usług drogą elektroniczną pod kątem zgodności z przepisami prawa z uwzględnieniem klauzul niedozwolonych,
- opracowywanie, doradztwo i wdrażanie zgodnych z przepisami prawa procedur świadczenia usług drogą elektroniczną,
- opracowywanie regulaminów świadczenia usług drogą elektroniczną,
- opracowywanie informacji w zakresie wykorzystania plików cookies,
- opracowywanie niezbędnych oświadczeń dla osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną,
- doradztwo w zakresie prowadzenia marketingu bezpośredniego,
- wsparcie prawne w procesie świadczenia usług drogą elektroniczną oraz marketingu bezpośredniego.